27 Kasım 2013 Çarşamba

Yüz Maskesi

Selam,
Bugün kendime biraz zaman ayırmak istedim ve ilk olarak solgun ve neme ihtiyacı olan cildimi biraz olsun nemlendirme ihtiyacı duydum ve geçtim internet in başına evde olan malzemeler ile çok güzel bir maske hazırladım ve sonuç müthiş... Bu güzel karışımı sizlere de sunmak istedim yüzünüzdeki siyah lekeler de dahil pürüzsüz bir cilt ve en çok ta ihtiyacım olan buydu işte :)

Malzemeler

1 muz 

1 yemek kaşığı limon suyu 

1 yemek kaşığı bal 

Yapılışı

İlk olarak muzu eziyoruz sonra diğer malzemelerle karıştırıyoruz. Yüzümüzü öncelikle temizliyoruz ve kuruluyoruz. Karışımı yüzümüze kalın bir tabaka halinde uyguluyoruz . 10-15 dakika bekledikten sonra ılık suyla duruluyoruz ama sabun kullanmıyoruz. Cildinizin parlaklığına inanamayacaksınız. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder